تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات


دید بلند مدت

              دکتر ادوارد بانیفیلد از دانشگاه هاروارد پس از پنجاه سال پژوهش به این نتیجه رسید که داشتن " دید بلند مدت " موثرترین عامل پیشرفت های اجتماعی و اقتصادی آمریکاست . دید بلند مدت داشتن در کار تبدیل به عاملی شده است که از تمامی عوامل دیگر مانند تجربه ، تحصیل ، نژاد ، هوش و روابط در تعیین میزان موفقیت شما در زندگی نقش مهم تری دارد . کسانی که دورنمای دراز مدتی از زندگی و حرفه خود دارند همیشه می توانند در مورد وفت و فعالیت هایشان بهتر از کسانی که کمتر در مورد آینده خود فکر می کنند تصمیم بگیرند .

            تفکر درازمدت تصمیم گیری های کوتاه مدت را بهبود می بخشد افراد موفق در مورد آینده خود جهت گیری روشنی دارند . آنها درباره  پنج ، ده و بیست سال آینده فکر می کنند و انتخاب ها و رفتارهای خود را در زمان حال مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند تا با آینده ای که در درازمدت خواهان آن هستند هماهنگ باشد در کارتان داشتن تصویری روشن از آنجه در درازمدت برای شما دارد تصمیم گیری های کوتاه مدت شما را در مورد اینکه چه کارهایی در اولویت قرار دارد بسیار آسان تر می کند .

           پیش از شروع هر کاری از خودتان بپرسید " انجام دادن یا ندادن این کار چه تاثیرات بلند مدتی بر زندگی من خواهد داشت ؟" 


    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : مورد ,آینده ,گیری ,درازمدت ,تصمیم ,زندگی ,تصمیم گیری ,مورد آینده ,
    دید بلند مدت

تبلیغات


    Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 7 تير 1396

تبلیغات

جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

تبلیغات

ads3

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر